Žebřík |
. |
Vytvořte si žebřík, přesně tak jak chcete aby vypadal, třeba jako na obrázku dole. |
A dejte mu texturu žebříku, stačí když si prohlížeči textur napíšete lad nebo lade, |
zobrazí se textury žebříku. Označte ho a v menu Tools nahoře klikněte na Tie to entity |
a nastavte func_wall a properties Render Mode na Solid a FX Amount na 255. |
ze shora |
ze strany |
Tím jste vytvořili část žebříku která bude vidět, sama o sobě teď není nijak použitelná. |
Musíme ještě vytvořit druhou část která nám umožní lézt nahoru a dolu. |
Udělejte stejně velký a stejně široký objekt před žebřík. Otexturujte ho třeba texturou |
AAATRIGGER, tento objekt potom stejně nebude vidět. |
V menu Tools nahoře klikněte na Tie to entity a nastavte func_ladder. Zde |
nemusíte nic nastavovat. |
!!! Tu druhou část nedělejte moc širokou abyste nelezli nahoru ještě než se vůbec |
dotknete žebříku. !!! |
ze shora |
ze strany |
|
Viz. Tutorial level 2. |
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz