Zamykací dveře

.
Zde jsou vysvětleny dveře které mají na jedné straně bezpečnostní zámek a tím se dají
otevřít nebo zavřít. Udělejte si dveře a na stranu přes kterou se budou dveře otvírat
dejte sloupek s texturou ORIGIN jako na obrázku.

ze shora

Označte si dveře i ten sloupek a přes pravý klik myši zvolte Tie to entity a nastavte
func_door_rotating. Nastavte následující hodnoty: do Master - door_master,
do distance - 90, můžete si i nastavit zvuky, move sound - squeaky1,
stop sound - chunk, locked sound - catch locked.

Teď si vytvořte vedle dveří na zdi ovládací tlačítko, třeba jako snímač karty.

ze shora

Když ho máte, označte ho a pře Tie to entity z něj udělejte func_buton a nastavte
mu: do targetted object - door_master_r a ve Flags zaškrtněte Don't move a
Toggle.

Třeba nad tlačítko vložte trigger_relay a nastavte mu: do name - door_master_r,
do target - door_master, do trigger state - toggle.

Teď vložte třeba nad dveře multisource a nastavte do name - door_master.

A je to. Viz. level zamikací dveře.

.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz