Vytvoření nádrže

.
Pod místností si vytvořte kostku nebo obdélník tak velký, jak velkou chcete mít nádrž.

ze shora

ze strany

Teď vložte ještě jeden obdélník, menší než ten první, ať přesahuje kousek nad podlahu
místnosti. 

ze shora

ze strany

Přes pravý klik myši zvolte Carve, tím se vám vyřízne díra pro nádrž.

Obdélník teď můžete smazat, nebo nemusíte protože ho budeme potřebovat.
Zmenšete ho jenom kousek pod úroveň podlahy, tam kde bude hladina vody a otexturujte ho texturou vody.

ze strany

Když je otexturovaný, tak ho označte a v menu Tools nahoře klikněte na Tie to entity.
Vyberte func_water a nastavte v Contents - Water.

V Render Mode - Texture.

V FX Amount hodnotu 50, to je průhlednost.

No a nádrž je hotová.

.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz