Vytvoření dveří |
. | |
Do průchodu si vložte objekt, z kterého budou dveře. Klidně si ho i otexturujte a | |
upravte velikost do konečné podoby, už s tím dál hýbat nebudete. | |
ze shora |
|
ze strany |
|
Označte si dveře a v horním menu Tools klikněte na Tie to entity a nastavte tam | |
func_door to jsou dveře. Momentálně vás budou zajímat pouze dvě nastavení dveří, | |
první je Lip - to určuje jak velkou častí budou dveře koukat když se otevřou, bylo by | |
dost neefektní kdyby dveře zajeli do stěny a nic po nich nezbylo. Standardně | |
nechávám na 10, každý ať si vyzkouší a zvolí podle sebe. | |
|
|
Druhé nastavení je zvuk, zvuk který budou mít dveře při otevírání. Na výběr zvuků je | |
několik zvuků, zkuste a uslyšíte. | |
|
|
První level máte v podstatě hotov, zbývá jen vložit hráče do levelu. | |
Místo světla si teď v pravém dolním menu najděte info_player_start a vložte ho. | |
ze strany |
|
Pozor při vkládání abyste ho neumístili tak že by zasahoval třeba jen kousek do | |
podlahy, nemohli byste se pak ve hře hnout z místa. Klidně ho umístěte kousíček | |
nad podlahou. (Když budete vkládat ostatní entity, třeba nepřátele, ty se srovnají k | |
podlaze automaticky, stačí nastavit při vkládání zelený kurzor na stejnou čáru jako | |
začíná podlaha.) | |
No a teď už můžete mapu spustit z menu nahoře File - Run. Naskočí vám následující | |
tabulka. Veškeré problémy se spouštěním hledejte zde. Většinou je to jen blbě | |
zadanou cestou, dokonce se mi stalo že se mi level nespustil kvůli dlouhému názvu. | |
Pak dáte jenom Go! a pokud máte všechny cesty dobře nastaveny tak se level | |
v pohodě spustí. | |
|
|
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz