Vytvoření dveří

.
Do průchodu si vložte objekt, z kterého budou dveře. Klidně si ho i otexturujte a
upravte velikost do konečné podoby, už s tím dál hýbat nebudete.

ze shora

ze strany

Označte si dveře a v horním menu Tools klikněte na Tie to entity a nastavte tam
func_door to jsou dveře. Momentálně vás budou zajímat pouze dvě nastavení dveří,
první je Lip - to určuje jak velkou častí budou dveře koukat když se otevřou, bylo by
dost neefektní kdyby dveře zajeli do stěny a nic po nich nezbylo. Standardně
nechávám na 10, každý ať si vyzkouší a zvolí podle sebe.

Druhé nastavení je zvuk, zvuk který budou mít dveře při otevírání. Na výběr zvuků je
několik zvuků, zkuste a uslyšíte.

První level máte v podstatě hotov, zbývá jen vložit hráče do levelu.
Místo světla si teď v pravém dolním menu najděte info_player_start a vložte ho.

ze strany

Pozor při vkládání abyste ho neumístili tak že by zasahoval třeba jen kousek do
podlahy, nemohli byste se pak ve hře hnout z místa. Klidně ho umístěte kousíček
nad podlahou. (Když budete vkládat ostatní entity, třeba nepřátele, ty se srovnají k
podlaze automaticky, stačí nastavit při vkládání zelený kurzor na stejnou čáru jako
začíná podlaha.)
No a teď už můžete mapu spustit z menu nahoře File - Run. Naskočí vám následující
tabulka. Veškeré problémy se spouštěním hledejte zde. Většinou je to jen blbě
zadanou cestou, dokonce se mi stalo že se mi level nespustil kvůli dlouhému názvu.
Pak dáte jenom Go! a pokud máte všechny cesty dobře nastaveny tak se level
v pohodě spustí.

.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz