Výtah |
. | |
Popíšeme si zde dva výtahy, jeden jednoduchý s tlačítkem na zdi a druhý složitější | |
s tlačítkem přímo na něm. | |
První výtah: vytvořte si místnost s vysokým stropem a někde u stropu si udělejte | |
malou plošinu. Náš výtah bude čtvercový, bude mít tvar poloviny plošiny a o polovinu | |
nižší. Vedle plošiny ve vzduchu umístěte path_corner dejte ho přesně do prostřed | |
směrem ze shora a do prostřed jedné poloviny plošiny. Zadejte mu do name - p1, | |
do next stop target - p2 a ve Flags zaškrtněte Wait forretriege. | |
ze shora |
|
Druhý path_corner umístěte dolů do otvoru pro výtah, otvor bude stejně hluboký jako | |
bude vysoký výtah, takže bude přesně uprostřed. Zadejte mu do name - p2, | |
do next stop target - p1 a ve Flags zaškrtněte Wait for retriege. | |
ze strany |
|
Teď si udělejte nízkou plošinu čtvercového tvaru a přes a výšky poloviny horní plošiny | |
a v podstatě i otvoru dole. Přes pravý klik myši na něm zvolte Tie to entity a tam | |
func_train a nastavte mu do name - vytah1 a do First stop target - p1. | |
Teď už udělejte jen dva spínače, jeden dole a druhý nahoře, jako na obrázku. | |
Oběma nastavte do Targetted object - vytah1 a ve Flags zaškrtnšte Don't move. | |
A je to. | |
Druhý výtah: udělejte si zase plošinu někde u stropu. Potom zase 2x path_corner, | |
Tomu hornímu zadejte do name - p1b, do next stop target - p1a, | |
do Fire on pass - g_highbutton1 a ve Flags zaškrtněte Wait for retriege. | |
ze shora |
|
Ve druhém path_corner zadejte do name - p1a, do Next stop target - p1b, | |
do Fire on pass - g_lowbutton1 a ve Flags zaškrtnšte Wait for retriege. | |
Teď udělejte výtah a udělejte mu na jednom rohu podstavec a tlačítko, výtah | |
i s podstavcem si označte a přes pravý klik myši zvolte Tie to entity a nastavte mu | |
do name - train1 a do First stop target - p1a. | |
ze strany |
|
Teď někde vedle path corneru umístěte 3 věci, multisource, multi_manager a | |
env_gloval, nahoře i dole. Následuje výpis nastavení: | |
dolní | |
multisource: | name - m_lowbutton1 |
global state master - glowbutton1 | |
multi_manager: | name - lowbutton1 |
ručně přidáte dva klíče: 1. train1 - 0 | |
2. g_lowbutton1 - 0 | |
env_global: | name - g_lowbutton1 |
global state to set - glowbutton1 | |
trigger mode - toggle | |
initial state - on | |
Flags: zaškrtnout set initial state | |
horní | |
multisource: | name - m_highbutton1 |
global state master - ghighbutton1 | |
multi_manager: | name - highbutton1 |
ručně přidáte dva klíče: 1. train1 - 0 | |
2. g_highbutton1 - 0 | |
env_global: | name - g_highbutton1 |
global state to set - ghighbutton1 | |
trigger mode - toggle | |
initial state - off | |
Flags: zaškrtnout set initial state | |
No a ještě jedna věc, to spouštěcí tlačítko. Najděte si ikonu AAATRIGGER, | |
udělejte s touto texturou malou kostku, přesně takového tvaru jako je to tlačítko. | |
Když ho máte tak přes pravý klik myši zvolte Tie to entity a nastavte mu ze je | |
func_rot_buton s následujícím nastavením: | |
u dolního nastavte do targetted object - lowbutton1, do master - m_lowbutton1, | |
do distance - 0 a ve Flags zaškrtněte No solid. A přesuňte ho přesně na pozici | |
tlačítka, jako na obrázku. | |
!!! Pozor, s podstavcem se vám změní střed výtahu a na něj pak musíte umístit | |
path_corner. !!! | |
Druhý func_rot_buton dejte do stejné pozice tlačítka ale když je výtah nahoře. | |
Nastavte mu do targetted object - highbutton1, do master - m_highbutton1, | |
do distance - 0 a ve Flags zaškrtněte No solid. | |
A tím je výtah hotový. Viz. level výtah. | |
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz