Spojení dvou místností

.
Zkopírujte si již udělanou místnost (označte všechno a přes pravé tlačítko myši 
kopírovat), odsuňte ji kousek vedle a nastavte ji aby se polohou shodovala s první.
Vložte mezi ně obdélník nebo kostku, tou povede průchod. Na textuře nezáleží, ta se
dá upravit později.

ze shora

ze strany

Teď vložte obdélník tak dlouhý aby ještě kus přesahoval do obou místností. Tímto
obdélníkem si uděláte průchod, takže si ho nastavte tak, jak chcete aby průchod 
vypadal. (velikost, šířku)

ze shora

ze strany

Označte ten obdélník a přes kliknutí pravím tlačítkem myši na něm, zvolte Carve.
Tím se vám vytvoří průchod a obdélník můžete smazat.

ze shora

ze strany

Průchod bude mít takovou texturu jako měl obdélník kterým jste ho dělali. Navíc se
obě proděravěné strany místností spojí i s průchodem do jednoho objektu. Teď to vše
stačí označit a přes pravý klik myši zvolit Ungroup. Tí se vše rozdělí a vy si můžete
každou část otexturovat zvlášť, abyste měli třeba všude stejnou podlahu apod...

ze shora

.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz