Spojení dvou místností |
. |
Zkopírujte si již udělanou místnost (označte všechno a přes pravé tlačítko myši |
kopírovat), odsuňte ji kousek vedle a nastavte ji aby se polohou shodovala s první. |
Vložte mezi ně obdélník nebo kostku, tou povede průchod. Na textuře nezáleží, ta se |
dá upravit později. |
ze shora |
ze strany |
Teď vložte obdélník tak dlouhý aby ještě kus přesahoval do obou místností. Tímto |
obdélníkem si uděláte průchod, takže si ho nastavte tak, jak chcete aby průchod |
vypadal. (velikost, šířku) |
ze shora |
ze strany |
|
Označte ten obdélník a přes kliknutí pravím tlačítkem myši na něm, zvolte Carve. |
Tím se vám vytvoří průchod a obdélník můžete smazat. |
ze shora |
ze strany |
|
Průchod bude mít takovou texturu jako měl obdélník kterým jste ho dělali. Navíc se |
obě proděravěné strany místností spojí i s průchodem do jednoho objektu. Teď to vše |
stačí označit a přes pravý klik myši zvolit Ungroup. Tí se vše rozdělí a vy si můžete |
každou část otexturovat zvlášť, abyste měli třeba všude stejnou podlahu apod... |
ze shora |
|
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz |