Popis |
. |
Když spustíte editor, naběhne vám prázdný, bez čtyř editačních |
obrazovek. V menu nahoře klikněte na File - New a naskočí vám |
zmíněná okna pro editaci. |
Než začnete cokoliv dělat je důležité pro správnou funkci editoru |
následující nastavení. |
Je důležité abyste nespletli cesty ke hře a k editoru. popíši to na |
mém nastavení: |
Hru mám nainstalovanou v adresáři C:\GAMES\SIERRA\Half-Life a |
editor C:\Program Files\WorldCraft. |
Spusťte si z menu nahoře Tools - Options a nejdřív nastavte v |
záložce Game Configuration - Game Data Files. Klikněte na ADD |
a najděte si soubor halflife.fgd v adresáři editoru. V nastavení |
Default PointEntry class a Deafault SolidEntry class můžete |
nechat první možnost ze seznamu. U Game Directory nastavte |
adresář kde je nainstalovaná hra. U RMF Directory nastavte |
adresář kam si budete ukládat vaše mapy ve formátu editoru. |
No a v Palette File nastavte soubor Wc.pal, který je v adresáři |
editoru. |
V záložce Build Programs v Game nastavte spouštěcí exe soubor |
hry. V BSP program nastavte soubor qbsp2.exe, který je v adresáři |
editoru. V LIGHTING program nastavte soubor qrad.exe, který je v |
adresáři editoru. Ve VIS program nastavte soubor vis.exe, který je v |
adresáři editoru. A ještě v Place compiled maps in this directory |
before running the game nastavte adresář odkud se po kompilaci |
budou spouštět mapy. |
V záložce 3D views si ještě můžete zapnout Hardware |
Acceleration, nebo případně invertovat Y osu myši. |
|
A ještě v záložce Textures nastavte soubory s příponou wad kde jsou |
textury. Klidně všechny. |
|
To vám ke spuštění funkčního editoru stačí. |
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz