Vytvoření okna |
. |
Najděte si v menu textur napravo texturu okna. |
!!! Když hledáte nějakou konkrétní texturu, můžete ji taky hledat podle textu. Když |
hledáte například texturu okna stačí napsat g nebo glass a zobrazí se jen textury |
s tímto názvem. !!! |
Okna můžete dělat různě velké, malé atd... Udělejte si nějakou stěnu, je jedno kde, |
ať má texturu okna. |
ze shora |
ze strany |
Teď si objekt označte a v menu Tools nahoře klikněte na Tie to entity a nastavte |
func_breakable. |
|
V Material type nastavte Glass. |
|
V Render Mode nastavte Texture. |
|
V FX Amount zadejte 96. (to je průhlednost) |
|
A v záložce Flags zaškrtněte Instant Crowbar. |
|
A okno je hotové. Ještě si vložte nějakou zbraň, ať můžete vyzkoušet rozstřelení okna. |
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz