Houpající se nebo otáčiví objekt |
|
Jestli chcete udělat třeba napůl utrženou trubku co se ještě neutrhla a otáčí se nebo třeba nějakou bednu houpající se na laně, tak postup je následující. Udělejte si bednu nebo tu věc co chcete aby se hýbala, takže třeba tu bednu a nad ní provaz. |
|
Do toho provazu udělejte ještě jakoby jeden ale slabší a s texturou ORIGIN. |
|
Teď označte všechny tři věci a udělejte z toho entitu func_pendulum. Stačí když nastavíte hodnotu Speed, defaultně je na 100, můžte zkoušet snižovat dokud se vám rychlost nebude zamlouvat. A pak ještě Distance (deg), je to rozsah otáčení předmětu udávaný ve stupních, defaultně je na 90. |
Pak už jen zaškrtněte ve Flags Start ON aby se objekt začal houpat hned při spuštění levelu a ještě zaškrtněte Auto-return, to udělá vracení objektu na původní pozici. |
Viz. level houpobj.rmf |
|
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz