Dopravní pás


Postup na vytvoření dopravního pásu je velmi jednoduchý. Udělejte si plošinu tak vysokou jak vysoký bude váš dopravní pás, potom si udělejte další, stejně dlouhý a široký ale vysoký jenom jeden bod.

Ten otexturujte texturou třeba SCROLL_CONV3, všechny textury určené pro pohyb začínají SCROLL.
Když máte otexturováno, udělejte z té horní vrstvy entitu func_conveyor. Stačí vám u ní nastavit jen rychlost pokud se vám nelíbí defaultních 100. A v Angle určíte směr posunu pásu, buď můžete vepsat hodnotu ručně nebo si jednoduše v černém kolečku nastavit čárku tam kam se má pás sunout.
A ještě ve flags můžete zaškrtnout No Push - hráče nebude pás unášet a Not Solid - hráč může projít skrz, to lze použít třeba u stékající vody.
Viz. level pas.rmf
 

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz