Doktor oživuje na zemi člena ochranky

Popíšu to na vzorové místnosti. Scéna obsahuje info_player_start, trigger_once, monster_barney,

monster_scientist a dvakrát scripted_sequence.

ze shora

V info_player_start nic nenastavujete, v trigger_once, toje spínač kterým animaci soustíte, nastavíte

jenom jednu věc, do target napište anm.

U monster_barney nastavte jenom targetname na ochranka.

U monster_scientist nastavte v targetname - doktor.

Scripted_sequence vložte jako na obrázku k sobě. Oběma nastavte do Move To Position -

instantaneous a v záložce Flag zaškrtněte No Interruptions a No Script Move.

A teď první scripted_sequence nastavte následující věci:
1. do name - anm
2. do target monster - ochranka
3. do action animation - cprbarneyrevive
4. do idle animation - cprbarney
U druhé to bude podobné:
1. do name - anm
2. do target monster - doktor

3. do action animation - cprscientistrevive

4. do idle animation - cprscientist

Animace je hotová, teď když hru spustíte a neprojdete skrz spínač tak doktor se bude na zemi

snažit stále oživit člena ochranky, jakmile projdete spínačem, tak po pár sekundách ho oživí
a pomůže mu vstát. Čeká protože je to nastaveno v trigger_once v Delay before trigger.
Viz. level animace_oživení.
Zpět na výběr animací
.

LionSoft 1995 - 2003  Richard Kadeřábek  hl.webmaster@unrealeditor.cz