Doktor oživuje na zemi člena ochranky |
Popíšu to na vzorové místnosti. Scéna obsahuje info_player_start, trigger_once, monster_barney, |
monster_scientist a dvakrát scripted_sequence. |
ze shora |
V info_player_start nic nenastavujete, v trigger_once, toje spínač kterým animaci soustíte, nastavíte |
jenom jednu věc, do target napište anm. |
U monster_barney nastavte jenom targetname na ochranka. |
U monster_scientist nastavte v targetname - doktor. |
Scripted_sequence vložte jako na obrázku k sobě. Oběma nastavte do Move To Position - |
instantaneous a v záložce Flag zaškrtněte No Interruptions a No Script Move. |
A teď první scripted_sequence nastavte následující věci: |
1. do name - anm |
2. do target monster - ochranka |
3. do action animation - cprbarneyrevive |
4. do idle animation - cprbarney |
U druhé to bude podobné: |
1. do name - anm |
2. do target monster - doktor |
3. do action animation - cprscientistrevive |
4. do idle animation - cprscientist |
Animace je hotová, teď když hru spustíte a neprojdete skrz spínač tak doktor se bude na zemi |
snažit stále oživit člena ochranky, jakmile projdete spínačem, tak po pár sekundách ho oživí |
a pomůže mu vstát. Čeká protože je to nastaveno v trigger_once v Delay before trigger. |
Viz. level animace_oživení. |
Zpět na výběr animací |
. |
LionSoft 1995 - 2003 Richard Kadeřábek hl.webmaster@unrealeditor.cz