Zemětřesení

Editor 1.0 i 2.0


Pro ty kdo neví jak na to, tu popíšu efekt zemětřesení, na vzorovém levelu. Vložte si do

levelu Trigger, SpecialEvent, Earthquake a třeba čtyři ExplodingWall.

Trigger je v Actor - Triggers, SpecialEvent je taky v Actor - Triggers, Earthquake je v

Actor - Keypoint a ExplodingWall je v Actor - Effects.

!!! ExplodingWall je tam jen kvůli efektu padajícího kamení, zdí a stropů, prostě efekt

kdy při otřesu něco spadne, nemusíte ho k zemětřesení dávat pokaždé. !!!

Triggeru nastavte do eventu třeba earth1 a pokud chcete aby efekt byl spustitelný

pouze jednou tak mu dejte hodnotu bTriggerOnceOnly na True.

Jméno které dáte do eventu triggeru pak musíte dát do tagu SpecialEvent, Earthquake

a všem ExplodingWall aby se spustilo všechno najednou.

SpecialEventu nastavte do tagu to jméno earth1 a v Object - InitialState dejte

PlaySoundEffect a ještě poslední věc, do SpecialEvent - Sound dejte zvuk zemětřesení.

V Earthquake zadejte zase do tagu jméno earth1 a pak si můžete zkoušet měnit

hodnoty v Záložce Earthquake, zatím dejte do duration číslo 5, to znamená čas

po který bude zemětřesení trvat.

No a ExplodingWall už snad každý zná, dejte mu zase tag earth1 pak nastavte v

položce WallTexture texturu třeba okolních zdí nebo stropu, podle toho kam

si umístíte ExplodingWall. Ještě si můžete nastavit NumWallChunks, to je počet

těch kusů zdiva co se zboří a co spadne na podlahu a WallParticleSize je jejich velikost.

Viz. zkušební level zemetreseni.unr 14kB


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz