Vytvoření místnosti

Editor 2.0


Klikněte vlevo na ikonu Cube zobrazí se vám červená kostka.

Když kliknete pravím tlačítkem myši na Cube tak ván naskočí menu ve kterém
můžete čísli upravovat velikost kostky.

Když dáte položku Hollow na True tak se vám vytvoří kostka se stěnami.
Šířku stěn zadáte v položce WallThickness. Pro nás to teď ale není důležité. Nechte
hodnotu na False.
Teď klikněte na ikonu Subtract a tím se vám vytvoří místnost.

Teď si otevřete ze shora Texture Browser otevře se vám okno, ve kterém
si budete vybírat textury.

V menu klikněte na File - Open a vyberte třeba Ancient.utx a tam zvolte textury
pod jménem Wall. Teď klikněte na nějakou stěnu místnosti a zmáčkněte klávesy
Shift a B, tím se vám označí všechny stěny místnosti.

Teď klikněte v TEXTURE BROWSERu na nějakou texturu, ta jelikož máte všechny stěny
označené, se přenese na všechny tyto stěny.
Tím je místnost hotová, můžete si taky označit každou stěnu zvlášť a dát jinou texturu.
Teď zbývá vložit jen světlo a Player Start aby byl level hratelný.
Světlo můžete vložit okamžitě, když kamkoli v místnosti kliknete pravím tlačítkem,
tak v nabídce máte Add Light Here a tím vložíte světlo a pomocí ostatních tří oken
editoru si ho nastavíte doprostřed místnosti nebo kamkoli jinam.
Teď vložíte Player Start. Nahoře v menu klikněte na ikonu Actor Class Browser.
Zde si najděte v Actor - NavigationPoint - PlayerStart
Vložte ho třeba doprostřed místnosti.
A teď už jen potřebujeme level rebuildovat.
Klikněte nahoře na ikonu Rebuild All
Teď máte level hotov a mohli byste ho klidně vyzkoušet ale pozor. Jelikož děláte
v editoru 2.0 a ten je zaměřen na multiplayer, tak když byste teď spustili level
začal by normální deathmatch. A pravděpodobně byste hned po vstupu do levelu
zemřeli protože by se přes jeden playerstart snažilo do hry vstoupit několik botů
najednou i s vámi. Takže pokud si chcete level projít v klidu sami, musíte ještě něco
nastavit. Nahoře v menu klikněte na View a Level properties. Tam si najděte
položku Level info. Teď si otevřete zase Actor Class Browser a Najděte si v
Actor - Info - Game Info - Unreal Game Info - Single Player. Označte si
ten Single Player a vraťte se do okna Level Properties a v té položce Level Info
klikněte na DefaultGameType a tam klikněte na Use. Tím jste levelu řekli že se spustí
pouze jako singl. Všechny okna zavřete, uložte level a klikněte na ikonu Play Map!
A máte hotovou první místnost. Nezapomeňte ale smazat z DefaultGameType
to nastavení že je to singl když je level hotov.
Tutorial level ke stažení 5,37kb

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz