Vlastní vozidla do UT2004

9.Script Minigun (poslední část)


V této poslední části budeme dělat miniguny které ovládá řidič, otevřete si adresář UT2004 adresář Onslaught\Classes a najděte soubory ONSHoverBikePlasmaGun.uc a ONSHoverBikePlasmaProjectile.uc, zkopírujte je do vašeho adresáře. Přejmenujte je na ONSUedczPlasmaGun.uc, ONSUedczPlasmaProjectile.uc.

V programu ConTEXT si upravte jména v hlavičce na naše jméno Uedcz.

V souboru ONSUedczPlasmaGun upravte následující řádky: YawBone na GunRotation, to samé v PitchBone, WeaponDireAttachmentBone na GunFire, DualFireOffset na 0, Mesh na ONSUedczjeep.Minigun.

Teď v souboru ONSUedczjeep přidejte nad řádek PassengerWeapons řádek DriverWeapons, zbraň pro řidiče. Stačí zkopírovat dolní řádek a upravit na WeaponClass, přejmenujte class na Uedczjeep.ONSUedczPlasmaGun a WeaponBone na GunAttachment1.

A zkompilujte.

Nyní nám ve hře bude střílet jen jeden minigun, musíme tedy přidat script pro druhý.

V souboru ONSUedczPlasmaGun změňte řádek YawStartConstraint na zápornou hodnotu řádku YawEndConstraint.

Potom v souboru ONSUedczjeep přidejte řádek pod DriverWeapons a očíslujte ho 1 a na konci 2.

A poslední věc, přidáme kousek scriptu nad defaultproperties.

A už máme dva funkční miniguny.

Tento poslední krok dělat nemusíte pokud nechcete aby řidič ovládal nějaké zbraně. Jako základ pro náš model byl použit script HellBenderu, obdobně byste postupovali kdybyste si zvolili jiný typ vozidla či letadla. Všechny scripty použité v tomto modelu si můžete stáhnout zde.

 

LionSoft 1995 - 2007  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz