Vlastní vozidla do UT2004

2. textura - dokončení


Když máte udělanou texturu, tak ještě zbývá udělat jedna věc aby se textura na modelu zobrazila. Z menu nahoře spusťte Window - Rendering Editors - Hypershade.

V okně co naskočí klikněte na Checker.

Teď si otevřete Window - UV Texture Editor, označte si model a na něm Face, označte kompletní model (všechny Face. V UV Texture Editoru by se to mělo projevit.

Teď opět v Hypershade klikněte pravím tlačítkem na vytvořený Checker a zvolte Assing Texture`s Material to Selection.

Vytvoří se vám materiál.

I v UV Texture Editoru vám to naskočí.

Teď když si dáte zobrazení v 3D okně v Shading - Hardware Texturing, tak vám na model naskočí vytvořený materiál.

Vlastní texturu co si nakreslíte buď můžete vložit i v Maye nebo přímo v editoru když budete zkoušet model.

 

LionSoft 1995 - 2006  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz