Vlastní vozidla do UT2004 |
1. vytvoření kompletního modelu - 5. část
|
V této části budeme vytvářet kola. Vložte si jeden Polygon Cylinder a otočte ho v ose Z o 90 stupňů. |
A v bočním pohledu si ho nastavte zhruba tam kde by měl být střed kola, předního. |
Upravte si velikost kola z boku i zepředu jak by asi mělo být velké a pak mu v Subdivision Axis nastavte 13. |
Teď použijeme funkci Cut Faces a kolo si z předního pohledu rozdělíme. |
Označte si z předního pohledu všechny Face. |
A důležitá věc, zkontrolujte že nemáte zaškrtnuto Keep Faces Together, protože teď potřebujeme Face rozdělit. |
Přes Extrude si nejdřív pře kostičku zmenšete čtverečky na kole, |
a pak přes šipku je kousek povytáhněte. |
Zaškrtněte opět Keep Faces Together a označte si Face na vnější straně kola, použijte Extrude a vytvořte vnitřek. Zmenšit, vnořit, zmenšit, vytáhnout. |
Potom si označte kolo, Select, |
a klikněte na Edit Polygons - Normal - Sotf/Harden a tam na tu kostičku. |
V tabulce co naskočí klikněte v menu na reset a mělo by se nastavit 30.0000 a už jen klikněte na Soft/Hard. |
A zasuňte kolo na jeho místo pokud už tam není. |
Kolo si duplikujte s kladnou hodnotou v prvním políčku Scale a dejte je obě to grupy, pojmenujte ji třeba kola. |
Pak s označenou skupinou kola klikněte zase na duplikaci ale do prvního políčka Scale dejte znaménko mínus, kole se vám zduplikují na druhé straně. |
A tím jsou hotová kola. |
Ještě pokud byste si chtěli vyhrát, nemusíte zadní kola dělit ale nechat tam obdélníky. Příště bude vytvoření střelecké věže. |
|
LionSoft 1995 - 2006 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz