Vlastní vozidla do UT2004

1. vytvoření kompletního modelu - 4. část


Nyní si vytvoříme světla a sedadla. Mohlo by stačit na modelu to že máte přední světla, ovšem lepšího vzhledu lze dosáhnout přidáním horních světel nad řidičem a spolujezdcem.

Vložte si jeden Polygon Cylinder, posuňte ho v bočním pohledu doprostřed předního horního rámu.

Subdivisions Axis nastavte na 6.

V pohledu zepředu válec posuňte třeba do pravého kraje rámu.

Zapněte si Vertex mód a zadní část upravte přes Scale Tool tak aby vypadala jako zadní část reflektoru.

A můžete ještě upravit velikost.

Označte si Face na přední části světla a zkontrolujte jestli máte zaškrtnutou volbu v Poligons - Tool Options - Keep Faces Together, to vám zajistí že se face budou pohybovat při změnách společně a nevytvoří se nechtěné mezery.

Přes funkci Extrude Face udělejte přední část světla. Prvním Extrude vytahněte a posuňte přední okraj světla a druhým Extrude zmenšete a posuňte přední část světla kousek dovnitř.

Na levé straně v pohledu se stromem si světlo pojmenujte jako levé a dejte do grupy.

Pak s označenou grupou dejde Duplicate, světlo se vám duplikuje na druhé straně, nově vytvořenou grupu si můžete pojmenovat jako pravé světlo.

Tím jste vytvořili přídavná světla a můžeme přejít k vytvoření sedadel. Označte si tu Face uvnitř vozu ze které se bude sedadlo dělat.

Teď si přes Extrude vytahneme zadní část sedadla do dvou částí.

A upravte sedačku trochu šikmo. Už byste měli dobře zvládat Extrude, takže si vytvořte ještě opěrátko na hlavu.

Označte přední dvě Face sedadla a přes Extrude a středovou kostičku zmenšete vnitřek.

Teď zrušte zaškrtnutí v Poligons - Tool Options - Keep Faces Together abyste udělali oddělení Face a udělejte znovu Extrude. Nejdřív přes kostičky a pak šipkou kousek vytahněte opěradla.

Ještě můžete upravit opěrátko na hlavu.

Tím máte hotové světla a sedačky, v další části bude vytvoření kol.

 

LionSoft 1995 - 2006  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz