UT2004 - Layers01 - vrstvy |
Editor 3.0 - Layers
|
Otevřete si okno TerrainEditing, v texturách si najděte nějakou jinou texturu terénu a v záložce Layers si označte druhou nepoužitou vrstvu. |
Teď klikněte na New a nastavte do Package - myLevel, do Name - vrstva2, velikost Alpha 128 a bílou barvu do AlphaFill, do U a VScale dejte 8. |
Terén se vám změní podle té nové textury, která byla zvolena na začátku. |
V záložce Layers si označte tu druhou vytvořenou vrstvu a nalevo nástroj Painting. Přes CTRL a pravé tlačítko myši teď můžete odkrýt spodní vrstvu třeba na horních místech výběžků. |
Když použijete nástroj Noise a pak Smooting, můžete udělat jemný přechod mezi těmito vrstvami. |
Pro tuto druhou vrstvu jsme požili bílou barvu u AlphaFill, to je důležité si pamatovat. Pokud použijete bílou barvu, tak nová vrstva překryje první. Pokud použijete černou barvu, tak nová vrstva bude transparentní a záleží jen na vás kde jí použijete, jako na obrázku níže. Udělejte si další třetí vrstvu s jinou texturou a dejte na AlphaFill černou barvu. |
Nyní můžete přes CTRL a třeba Painting pokládat třetí vrstvu. |
|
LionSoft 1995 - 2005 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz