Tlačítka a ostatní

Editor 2.0


Tlačítka, efekty a všechny ostatních věci vkládáte z Actor Classes .

Zmíním zde ty nejběžnější.
Takže v záložce Decoration jsou prostě dekorace :-)
knihy, vlajky, mapy, stromy atp.
V záložce Info je např. GameInfo ale není podmínkou ho
používat, když máte třeba DM level tak ho stačí pojmenovat
jako DM-něco.UNR a když tam nedáte GameInfo nic se
nestane. Ale důležitá věc je tady ZoneInfo, tam máte
infa jako třeba voda, láva, nebe atp.
Další je Keypoint, tam jsou věci jako AmbientSound,
Earthquake, InterpolationPoint nebo SpectatorCamera.
V záložce Light jsou světla, normální světlo, světlo které
se spustí spínačem, oheň atp.
Pak je tu záložka NavigationPoint, asi nejpoužívanější 
pro tvorbu multi. levelů, tady jsou věci jako třeba
AlarmPoint, FlagBase, PathNode, PatrolPoint, PlayerStart,
Teleporter atp.
A pak taky neméně používaná záložka Triggers, tady jsou
všechny tlačítka, 

Všechny věci se vkládají a hodnoty se jim zadávají stejně jako u Ed1.0.

Kdyby někdo chtěl vysvětlit nějakou konkrétní věc, dám to na web,

pokud to není někde v návodu nebo ve fóru.


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz