TACTICAL OPS - Zachraňte rukojmí

3 strana ze 3


No a teď důležitou věc levelu. Vložte si někam, na místě nezáleží, TO_ScenarioInfo.

Najdete to v TacticalOpsMapActors.

Nastavují se u něho 4 věci. SF_Objectives - to jsou úkoly a chování pro speciální jednotku,

Terr_Objectives - to jsou úkoly a chování pro teroristy, TO_Scenario - tady píšete

informace které se zobrazí před začátkem hry hráčům a TO_Setting - zde určíte chování

speciální jednotky a teroristů a defaultního poraženého.

Nastavte to podle následujících obrázků. Hlavně nezapomeňte na jednu věc.

V bodu [0] jak u SF_Objectives tak i u Terr_Objectiver v položce Target, musíte

nastavit první s_SWATPathNode, aby se po startu rozeběhli jednotky po určené cestě.

V TO_Scenario v ObjShot1 až 4 můžete vložit obrázky k úkolům. Dávají se taky do

textur MyLevel jako obrázek k levelu. Do SF_Objective a Terr_objectives1 až 4

píšete úkoly, které se zobrazí hráči.

V TO_Settings napíšete už jen zprávu pro poraženého, nastaveného hned pod zprávou.

Pak už jen nastavte LevelInfo a je to.

Viz. level TO_TU_Hostage.

Předchozí strana


LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz