Výsledky zápasu zobrazené na tabuli

UNREAL TOURNAMENT


Ve hře si můžete udělat tabuli na které se bude zobrazovat jméno a skóre nejlepšího

hráče ve hře. Bude tam jeho nik a počet fragů.

Udělejte si tabuli která má rozměry: šířka 256 - to je maximum, jinak tam údaje budou

víckrát za sebou, a pak výška 32, může být i 64 ale to budete mít údaje dvakrát

nad sebou. Texturu tabuli musíte dát z textur Csripted a je to Messagescroll2 nebo 3.

Potom ještě vložte z Actor - Info - ClientScriptedTextures - ScrollingMessageTexture.

A nastavte mu v properties nahoře v ClientScriptedTexture tu texturu kterou jste zvolili

a na které se bude zobrazovat text. A druhé nastavení proveďte v záložce

ScrollingMessageTexture podle obrázku.

V položce ScrollingMessage můžete nechat tento text nebo ho nahradit třeba

textem - %lp vede zápas s %lf fragy... Pokud to budete dělat na více místech,

tak každou tabuli udělejte zvlášť do samostatné zóny.

Viz level DM-Tabule.

Dodatek 2.2.2004
Do level infa do default game type nastavte DeathMatchPlus.
 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz