|
Popis Editoru 3.0 - UT2003 |

|
|
|
|
|
Je stejný jako Ed2.0 s několika věcmi navíc. |
| Del | smazání všech označených objektů |
| F1 | nápověda (funguje pouze s UnrealED_HelpFix) |
| F4 | Actor prperties - vlastnosti objektu |
| F5 | Surface properties - vlastnosti povrchu |
| F6 | Level properties - vlastnosti levelu |
| F7 | Compile Changed Scripts - rekompiluje všechny editované |
| F8 | Rebuild |
| B | skryje červený obdélník (brush) |
| H | skryje všechny objekty |
| P | pustí nebo vypne všechny animace |
| 1 2 3 | rychlost 3D pohybu (1=pomalu / 3=rychle) |
| Ctrl | A | vytvoří další Brush v aktuálním tvaru červeného |
| B | načtení uloženého Brushe | |
| C | kopírování | |
| D | Deintersect | |
| E | uložit jako | |
| L | uložit level | |
| O | otevřít level | |
| P | hrát aktuální level | |
| N | Intersect | |
| R | Redo - o krok dopředu | |
| S | Subtract | |
| V | vložit | |
| W | Duplicate - duplikování označeného objektu | |
| X | vyjmout | |
| Z | Undo - o krok zpět |
| Shift | A | označení všech objektů |
| B | označení všech stran místnosti nebo objektu | |
| D | duplikování označeného objektu | |
| F | označení všech sousedních ploch horiz. | |
| G | označení všech podobných ploch | |
| I | označení všech podobných předmětů | |
| J | označení všech dotýkajících se stran | |
| L | dá texturu horizontálním plochám | |
| M | dá aktuální označené plochy do zásobníku | |
| N | zrušení aktuálního označení | |
| O | označí plochy v zásobníku | |
| W | označení všech sousedních ploch |
| Horní panel nástrojů | |
| New - Nová mapa | |
| Open - Otevřít mapu | |
| Save - Uložit mapu | |
| Undo - Krok nazpět | |
| Redo - Krok dopředu | |
| Search for Actors - V editačním okně se ukáže zvolený objekt | |
| Actor Class Browser - Prohlížeč objektů | |
| Group Browser - Prohlížeč skuin | |
| Music Browser - Prohlížeč hudby | |
| Sound Browser - Prohlížeč zvuků | |
| Texture Browser - Prohlížeč textur | |
| Mesh Viewer - Mesh prohlížeč | |
| Prefab Browser | |
| Static mesh Browser | |
| Animation Browser | |
| 2D Shape Editor - Spustí 2D Editor | |
| Unreal Script Editing - Script Editor | |
| Actor Properties - Vlastnosti objektu | |
| Surface Properties - Vlastnosti povrchu (stěny, textury) | |
| Build Geometry - Rebuild Geometry | |
| Build Lighting - Rebuild Lighting | |
| Build Changed Lighting | |
| Build Paths - Rebuild cest | |
| Build Changed Paths | |
| Build All - Rebuild všeho | |
| Build Options - Nastavení rebuildu | |
| Play Map - Spuštění editované mapy | |
| Context Sensitive Help | |
| Levý panel nástrojů | ||
| "Camera Mode" - Normální pohyb |
|
|
| "Vertex Editing" - jednotlivé Vertex-Body tažením pokřivit | ||
| "Scale Mode" - Zvětšování/zmenšování objektu | ||
| "Rotate Mode" - Otočení okolo osy | ||
| "Texture Pan" - Posouvání textur nahoru a dolu po povrchu | ||
| "Texture Rotate" - Otáčení textur doleva a doprava po povrchu | ||
| "Brush Clipping" - Nastaví kus objektu který se pak odřízne | ||
| Freehand Polygon Drawing | ||
| Face Drag | ||
| Terrain Editing | ||
| Matinee | ||
| "Clip selected Brushes" - Smaže tu část objektu označenou nástrojem Brush Clipping |
|
|
| "Split selected Brushes" - Rozdělí objekt označený nástrojem Brush Clipping | ||
| "Flip Clipping Normal" - Otočí clip o 180 | ||
| "Delete Clipping Markers" - Vymaže označení nástrojem Brush Clipping | ||
| "Cube" - Kostka |
|
|
| "Curved Staircase" - Ohýbané schody | ||
| "Spiral Staircase" - Šroubovité schody | ||
| "Linear Staircase" - Lineární schody | ||
| "BSP Based Terrain" - Editor krajiny | ||
| "Sheet" - Rovina (pro vodu, nebe, zóny) | ||
| "Cylinder" - Válec | ||
| "Cone" - Kužel | ||
| "Volumetric" - Efekt třeba pro oheň | ||
| "Tethraedon (Sphere)" - Koule | ||
| "Add" - Vloží objekt "Brush" (přidá do editoru) |
|
|
| "Subtract" - Překryje objekt, vytvoří místnost "Brush" (vyřízne z editoru) | ||
| "Deintersect" - Vytvoří dutinu v červené kostce podle objektu "Brush" | ||
| "Intersect" - Sformuje se a dostane tvar a textury přesně podle objektu "Brush" | ||
| "Add Special Brush" - Vytváří speciální objekty "Brush" (vhodné třeba když chcete udělat tlačení větrem aniž by se dělala zóna přes sheet) | ||
| Add Static Mesh | ||
| "Add Mover Brush" - Vloží mover (přes pravé tlačítko je výběr) | ||
| Add Antiportal | ||
| Volume | ||
| "Show selected Actors only" - Ukáže označené objekty |
|
|
| "Show all Actors" - Schová označené objekty | ||
| "Hide selected Actors" -Ukáže všechny objekty | ||
| "Invert Selection" - Invertuje označení | ||
| "Change Camera Speed" - Pohyb kamery (3 rychlosti) | ||
|
|
Mirror X |
|
|
|
Mirror Y | |
|
|
Mirror Z | |
|
|
Select All Inside | |
|
|
Clip Z In WireFrame | |
|
|
Align view on Actor | |
|
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz