Popis Editoru 3.0 - UT2003 |
|
Je stejný jako Ed2.0 s několika věcmi navíc. |
Del | smazání všech označených objektů |
F1 | nápověda (funguje pouze s UnrealED_HelpFix) |
F4 | Actor prperties - vlastnosti objektu |
F5 | Surface properties - vlastnosti povrchu |
F6 | Level properties - vlastnosti levelu |
F7 | Compile Changed Scripts - rekompiluje všechny editované |
F8 | Rebuild |
B | skryje červený obdélník (brush) |
H | skryje všechny objekty |
P | pustí nebo vypne všechny animace |
1 2 3 | rychlost 3D pohybu (1=pomalu / 3=rychle) |
Ctrl | A | vytvoří další Brush v aktuálním tvaru červeného |
B | načtení uloženého Brushe | |
C | kopírování | |
D | Deintersect | |
E | uložit jako | |
L | uložit level | |
O | otevřít level | |
P | hrát aktuální level | |
N | Intersect | |
R | Redo - o krok dopředu | |
S | Subtract | |
V | vložit | |
W | Duplicate - duplikování označeného objektu | |
X | vyjmout | |
Z | Undo - o krok zpět |
Shift | A | označení všech objektů |
B | označení všech stran místnosti nebo objektu | |
D | duplikování označeného objektu | |
F | označení všech sousedních ploch horiz. | |
G | označení všech podobných ploch | |
I | označení všech podobných předmětů | |
J | označení všech dotýkajících se stran | |
L | dá texturu horizontálním plochám | |
M | dá aktuální označené plochy do zásobníku | |
N | zrušení aktuálního označení | |
O | označí plochy v zásobníku | |
W | označení všech sousedních ploch |
Horní panel nástrojů | |
New - Nová mapa | |
Open - Otevřít mapu | |
Save - Uložit mapu | |
Undo - Krok nazpět | |
Redo - Krok dopředu | |
Search for Actors - V editačním okně se ukáže zvolený objekt | |
Actor Class Browser - Prohlížeč objektů | |
Group Browser - Prohlížeč skuin | |
Music Browser - Prohlížeč hudby | |
Sound Browser - Prohlížeč zvuků | |
Texture Browser - Prohlížeč textur | |
Mesh Viewer - Mesh prohlížeč | |
Prefab Browser | |
Static mesh Browser | |
Animation Browser | |
2D Shape Editor - Spustí 2D Editor | |
Unreal Script Editing - Script Editor | |
Actor Properties - Vlastnosti objektu | |
Surface Properties - Vlastnosti povrchu (stěny, textury) | |
Build Geometry - Rebuild Geometry | |
Build Lighting - Rebuild Lighting | |
Build Changed Lighting | |
Build Paths - Rebuild cest | |
Build Changed Paths | |
Build All - Rebuild všeho | |
Build Options - Nastavení rebuildu | |
Play Map - Spuštění editované mapy | |
Context Sensitive Help |
Levý panel nástrojů | ||
"Camera Mode" - Normální pohyb | ||
"Vertex Editing" - jednotlivé Vertex-Body tažením pokřivit | ||
"Scale Mode" - Zvětšování/zmenšování objektu | ||
"Rotate Mode" - Otočení okolo osy | ||
"Texture Pan" - Posouvání textur nahoru a dolu po povrchu | ||
"Texture Rotate" - Otáčení textur doleva a doprava po povrchu | ||
"Brush Clipping" - Nastaví kus objektu který se pak odřízne | ||
Freehand Polygon Drawing | ||
Face Drag | ||
Terrain Editing | ||
Matinee | ||
"Clip selected Brushes" - Smaže tu část objektu označenou nástrojem Brush Clipping | ||
"Split selected Brushes" - Rozdělí objekt označený nástrojem Brush Clipping | ||
"Flip Clipping Normal" - Otočí clip o 180 | ||
"Delete Clipping Markers" - Vymaže označení nástrojem Brush Clipping | ||
"Cube" - Kostka | ||
"Curved Staircase" - Ohýbané schody | ||
"Spiral Staircase" - Šroubovité schody | ||
"Linear Staircase" - Lineární schody | ||
"BSP Based Terrain" - Editor krajiny | ||
"Sheet" - Rovina (pro vodu, nebe, zóny) | ||
"Cylinder" - Válec | ||
"Cone" - Kužel | ||
"Volumetric" - Efekt třeba pro oheň | ||
"Tethraedon (Sphere)" - Koule | ||
"Add" - Vloží objekt "Brush" (přidá do editoru) | ||
"Subtract" - Překryje objekt, vytvoří místnost "Brush" (vyřízne z editoru) | ||
"Deintersect" - Vytvoří dutinu v červené kostce podle objektu "Brush" | ||
"Intersect" - Sformuje se a dostane tvar a textury přesně podle objektu "Brush" | ||
"Add Special Brush" - Vytváří speciální objekty "Brush" (vhodné třeba když chcete udělat tlačení větrem aniž by se dělala zóna přes sheet) | ||
Add Static Mesh | ||
"Add Mover Brush" - Vloží mover (přes pravé tlačítko je výběr) | ||
Add Antiportal | ||
Volume | ||
"Show selected Actors only" - Ukáže označené objekty | ||
"Show all Actors" - Schová označené objekty | ||
"Hide selected Actors" -Ukáže všechny objekty | ||
"Invert Selection" - Invertuje označení | ||
"Change Camera Speed" - Pohyb kamery (3 rychlosti) | ||
Mirror X | ||
Mirror Y | ||
Mirror Z | ||
Select All Inside | ||
Clip Z In WireFrame | ||
Align view on Actor |
|
LionSoft 1995 - 2004 Richard Kadeřábek webmaster@unrealeditor.cz