Screenshot k levelu

UNREAL TOURNAMENT


Nejdřív si potřebujete udělat fotku levelu. Můžete to udělat dvěma způsoby:
1. Spustíte level a nastavíte se jako spectator, vyjedete do pozice kterou chcete a
zmáčknete F9, tím uděláte fotku levelu z vašeho pohledu. Potom si obrázek upravíte v
nějakém grafickém programu. Měl by potom mít formát 256 x 256 při 256 barvách a
PCX, může být i BMP, doporučuji však PCX.
2. Nebo druhá možnost, pro ty zkušenější, můžete si obrázek vyfotit přímo z editoru,
třeba HyperSnapem nebo podobným a pak si ho doupravit třeba ve Photoshopu.
Když je obrázek hotov spusťte editor a otevřete si textury. Nahoře v menu klikněte na
New Texture a do Package na pište mylevel do Group nic a do name třeba něco.

Do vytvořeného MyLevel si importujte váš obrázek jako screenshot a ten neco smažte.

( samozřejmě to můžete importovat rovnou jako screenshot )

Textury MyLevel nemusíte pak nemusíte ukládat ani se nemusíte bát že ba je někdo jiný
nevyděl, MyLevel se vloží do levelu.
A ještě něco k popisu levelu. V Level Properties můžete napsat informace, které
se zobrazí spolu s obrázkem. Položky Autor, Ideal Player Count a Title.

To je vše.

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz