Import textur


Jistě už vás napadlo že by jste si mohli vložit vlastní textury.
Takže pokud si chcete opravdu vložit vlastní textury do UNREALa,
tak musíte dodržet dvě věci. 1. textura kterou vkládáte musí být
v indexové barvě a za 2. musí být 8bit. Pokud byste nechaly texturu
v 16 mil. barvách, může se vám stát že hra bude padat,
kousat se či něco podobného. Ideální je pro editaci textur Adobe
Photoshop 4.0 a větší, případně filtry do něj Eye Candy 4000.
Dále je dobré dodržovat rozměry originálních textur, vyvarujete se tak
případných nepřesností nebo posunování a zmenšování textury
až do zblbnutí.
Když už jsme v těch texturách, můžete si také dělat animované textury.
Ukážeme si to na textuře radaru z textur v PlayrShp. Textur je tam 16.
Od 0 do 15. Když si kliknete pravým tlačítkem na první a dáte
Properties a vnich si otevřete Animation, tak v řádku AnimNext
(další animace) je jméno následující textury. Takhle to jde až k poslední.
V poslední se už nic nezadává. Takhle jednoduše si můžete vytvořit
vlastní animované textury. Pokud budete mít trpělivost tak s pomocí
Gif Animatoru a Photoshopu si můžete vložit i menší avi soubor.
Když si stáhnete můj level (první ze StarGate), 
tak se můžete podívat do textur SKYN,
na animované textury. Je jich tam dost.
Aktualizace 24.3. 2002
Importovat svoje textury můžete ze dvou formátů a to z *.PCX nebo *.BMP.
Osobně spíš dělám s *.PCX ale to nechám na vás. Textury co uděláte by měly být v
indexové barvě - 256 barev. Je taky dobré dodržovat originální
rozměry textur třeba 64x64, 128x128, 64x32, 32x32 a podobně.
Import:
Vpravo nahoře si zvolte Textures a dole Import. Najděte si svojí texturu a importuje ji.

Do Name napište jméno textury Group nechte prázdné a do Package napište jak se
budou jmenovat vaše textury. Group můžete použít třeba když máte textury auta a
domu, tak když importujete textury pro auto, zadáte do Group auto a když textury
domu, zadáte tam dum. Bude to alespoň přehledné.

Textura by se vám měla objevit vpravo v prohlížeči. Teď klikněte na SAVE a texturu si uložte do vašeho souboru *.UTX.

!!! Nezapomeňte že když do levelu vložíte vlastní textury, musíte je potom k levelu
přibalit když ho někomu dáváte aby mu správně fungoval. !!!

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz