Obecný popis o vkládání modelů

Modely Unreal1


Nejdříve si musíte uvědomit že první Unreal zvládne jen určité věci a není možné do něho vkládat jakékoli HiPoligon modely. Všechny modely v Unrealu jsou tvořeny z jednoho objektu a jedné textury. Složitější tvary vám to prostě nevezme, kdyby se vám náhodou povedlo složitější objekt přesto dostat do hry, tak buď se vám bude neuvěřitelně sekat hra, potom se vám určitě bude rozpadávat model a v místech mapy kde bude jakékoli miror místo vám model bude mizet. Takže v žádném případě se nesnažte dělat složité modely do prvního Unreala.

 
Při vkládání musíte dodržovat pojmenování podadresářů v adresáři vašeho vkládaného objektu, jinak kompilátor bude hlásit chyby.
 
V rutu adresáře Unreal si uděláte třeba adresář mujmodel a v něm podadresář CLASSES ve kterém budou soubory *.uc podle kterých se zkompiluje objekt, pak MODELS tam budou umístěny soubory *.3d a textury. Pokud by se přidával třeba zvuk tak se udělá třeba SOUND.
 
 Taky musíte dodržovat velikosti textur. Hodnoty se musejí pohybovat ve standardních velikostech editoru. pokud byste měli třeba texturu 92x64 tak vám to kompilátor nevezme. Musela by být 128x64 a podobně.
 
A když se kompiluje objekt musíte ho dopsat do souboru unreal.ini aby se zkompilovat, pokud byste ho tam nenapsali tak ho kompilátor přeskočí jako by ho vůbec neviděl. Bude popsáno v návodu.
 

LionSoft 1995 - 2004  Richard Kadeřábek  webmaster@unrealeditor.cz